مسابقات قهرمانی کشور سبکهای آزاد برگزار می شود

رقابتهای قهرمانی کشور سبکهای آزاد در دو بخش بانوان و آقایان 29 و 30 بهمن ماه در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و بر اساس اعلام احمد شقاقی رئیس سبکهای آزاد فدراسیون، رقابتهای قهرمانی کشور سبکهای آزاد بانوان 29 بهمن ماه در استان مازندران برگزار می شود و هر استان می تواند یک تیم به این مسابقات اعزام کند(4 نفر در بخش کومیته و یک نفر در بخش کاتا).

این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و دراوزان 50-، 55-، 60- و 60+ کیلوگرم.

 

در بخش مردان هم که مسابقات 30 بهمن ماه برگزار می شود هر استان می تواند یک تیم به این مسابقات اعزام کند(5 نفر در بخش کومیته و یک نفر در بخش کاتا).

اوزان مسابقات کومیته60-، 70-، 80- ، 90- و 90+ کیلوگرم خواهد بود.

کاتاهای قابل اجرا در مسابقات مردان و زنان: پینان سونوگو، سوکینو کاتا، گیگ سای دای- گیگ سای شو-سای ها- سی پای- کانکو دای-سی ان چین

 

مهلت ارسال اسامی تیم منتخب استان تا تاریخ20 بهمن ماه اعلام شده است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بخشنامه به لینک اطلاعات سایت مراجعه نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی طایفه ارباب(علی اربابی) یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام استاد دلفانی منم علی اربابی.شاید منو یادتون نیاد.من قبلا توی باشگاه شما بودم.کمر بند مشکی داشتم.الان فکر کنم از وقتی که من از باشگاه شما اومدم بیرون دو یا سه سال گذشته است.من الان خیلی دلم می‌خواست که برگردم به باشگاه شما،اما چون خونمون رفت توی کرج نمی تونم بیام اونجا.فقط میخواستم از رفتن بدون خداحافظیم عذر خواهی کنم.

سلام جناب اقای اربابی عزیز.
بنده نورافکن هستم و خیلی مشتاق دیدن روی ماه شما هستم
همه بچه های باشگاه شما رو دوست دارند
هر جا هستی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد