محکومیت جنایات در غزه توسط اعضاء باشگاه امیرالمومنین علیه السلام


قال الله الحکیم فی کتابه المبین:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا (المائدة: ۸۲)

بطور مسلّم، دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهى یافت؛

امروز بار دیگر شاهد فجایع خونین بار رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه هستیم که وحشیانه کودکان ، زنان و مردان سرزمین های اشغالی را مورد آماج حملات ناجوانمردانه هوایی، زمین و دریایی خود قرار داده است.

ظلمی که امروز به مردم غزه روا می رود، نه تنها دل هر انسان مسلمان بلکه اعتراض و خشم مردم آزاده جهان، فارغ از هر دین و آئینی را بر انگیخته است و با برپایی تظاهرات و تجمعات خواهان پایان یافتن جنایات آشکار و سازمان یافته  رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

جنایاتی که امروز در در غزه در حال وقوع است بار دیگر نقاب از چهره مدافعان دروغین حقوق بشر برداشته و سکوت مرگبار مجامع بین المللی همانند سازمان ملل متحد، بیش از هر زمان دیگری آنان را رسوا کرده و ثابت نمود همه آنها از حامیان و جیره خواران رژیم صهیونیستی به شمار می روند.

ملت مسلمانان و مبارز فلسطین باید بدانند که تنها راه نجات آنها از دست وحشیگری ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی ؛ گزینه مقاومت است و آنان به حول قوه الهی و با اتحاد و همبستگی بین تمام نیروهای داخلی می توانند از سد این رژیم پوشالی بگذرند و در این راستا امت واحده اسلامی به خصوص ملت مسلمان ایران با تمام قوا از آنها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

اعضای باشگاه کیوکوشین کاراته امیرالمومنین علیه السلام  اندیشه با تاسی از رهنمودها و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص قدس شریف با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و غزه در برابر ددمنشان ستمگر رژیم صهیونیستی نفرت و انزجار خود را از آمریکا، حامیان و سر سپردگان رژیم کودک کش اسرائیل اعلام داشته و از مجامع بین المللی به خصوص شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار عمل به وظایف قانونی و انسانی خود برای توقف کامل و بی قید و شرط حملات اشغالگران و شکستن محاصره نوار غزه می‌باشد.


ازطرف شیهان فرید دلفانی و سایر اعضا باشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد