بانوی کاراته کار ایرانی افتخار آفرید


در آغاز این دوره از مسابقات در "پالم یانگ" اندونزی و درکاتای انفرادی بخش بانوان، مهسا افسانه در میان 12 کاتا رو دور نخست به مصاف نماینده مصر رفت.  وی در این دیدار "سارا ساید" مصری را که  مدال برنز جوانان و امیدهای جهان و طلای کاراته وان پاریس را در اختیار داشت، 3 بر 2 شکست داد.

 


نماینده کشورمان دور دوم به مصاف کاتاروی کشور میزبان رفت و با برتری 4 بر یک راهی بازی نیمه نهایی شد. افسانه در این کاملیا ابوسعید دارنده مدال طلای امیدهای جهان و نفر پنجم جهان در سال 2010 از مصر را 4 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت. 
 
کاتاروی شایسته کشورمان در جدال برای کسب مدال به مصاف کاتاری ترکیه‌ای رفت و با شکست او به مدال طلا دست یافت. این اولین مدال طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بود. 
 
صبح امروز فرید حقیقی در کاتای انفرادی مردان با دو پیروزی و دو شکست از گردونه مسابقات کنار رفت. وی عراق و اردن را شکست داد و به مالزی و مصر باخت. 
 
این دوره از مسابقات از امروز در اندونزی آغاز شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
منیره دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://rahaaaaaaa.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد